Carrera Cars Team

Szczegóły oferty na tor

Porsche Cayenne łączy w sobie cechy luksusowego auta terenowego, praktycznego kombi i szosowego sportowca, owo niezwykle nietypowe, jak na Porsche połączenie okazuje się bardzo udane. Pięciodrzwiowe auto pojawiło się na rynku w 2003 roku.

Porsche Cayenne cechuje komfort i bezpieczeństwo. Skórzane wyposażenie, automatyczna klimatyzacja, elektrycznie regulowane fotele, system car-audio, biksenonowe światła z funkcją doświetlania zakrętów, asystent parkowania oraz system kontroli ciśnienia w kołach to cechy tego wyjątkowego modelu 

Cayenne całkiem dobrze spisuje się w terenie, dzięki napędowi 4x4 z blokadą podłużną i przekładnią redukcyjną, zachowując przy tym dobre własności sportowe (maksymalna prędkość w zależności od wersji to 214-270 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h następuje w przedziale 5,2-9,1 sekundy.)
 
Cayenne może jechać z przyczepą 214 km/h, jest rekordzistą w prędkości maksymalnej w klasie SUV.
To sprawia, ze Porsche Cayenne, zwłaszcza w mocniejszych wersjach S oraz Turbo, znakomicie sprawdza się równiez na torze wyścigowym, dostarczając niezwykłych wrazeń.

 

Nadwozie: 5 drzwiowe SUV
Napęd: 4 x 4
Silnik: 8 cyl. w układzie V 4500ccm
Skrzynia biegów: Automatyczna 6 biegowa Tiptronic - sterowany z kierownicy
Moc maksymalna: 340 KM przy 6000 obr/min
Moment obrotowy: 420 Nm przy 2500 obr/min
Prędkość maksymalna: 245
0 - 100 km/h: 6,8
Pojemność bagażnika: 540/1770 l
  • SZYBKI Prezent

    1 100 zł

    SZYBKI PREZENT - Porsche na Torze

    1,5h na Torze "Poznań" w Porsche!
    - Indywidualny instruktor
    - Szkolenie bezpieczeństwa
    - Zapoznanie z samochodem
    - Jazda manewrowa
    - Jazda z pomiarem czasu po pełnej nitce Toru "Poznań"
    - Sesja Foto, Pamiątkowy Dyplom!

  • ASJP od 1h

    1 000 zł

    Udział wynajętym samochodem w Akademii Sportowej Jazdy Porsche

    Akademia Sportowej Jazdy Porsche to impreza pozwalająca doskonalić swoje umiejętności jazdy samochodem na profesjonalnym torze wyścigowym oraz poznać sportowe emocje rywalizacji z czasem oraz innymi zawodnikami.
    Harmonogram Akademii Sportowej Jazdy Porsche:
    08:00-08:45 - Odprawa oraz Szkolenie Teoretyczne
    08:45-11:45 - Treningi praktyczne w 4 grupach z instruktorami (praktyczne pokonywanie zakrętów poszczególnych sekcji Toru), 45 minut w każdej sekcji
    11:45-15:00 - Obiad
    11:45 - Odprawa w depo (Grupa Mistrzowska)
    12:00 - Początek jazd konkursowych po całej nitce Toru Poznań z pomiarem czasu(Grupa Mistrzowska)
    Jazdy na czas 20 minut w tym 1 okrążenie chłodzące.
    17:00 - Podsumowanie imprezy, rozdanie nagród dla najlepszych kierowców, losowanie nagród od partnerów.
    Dzięki ofercie Carrera Cars Team nie musisz posiadać sportowego auta aby te atrakcje stały się Twoim udziałem już od 1350zł...
    Opcje udziału w ASJP z Carrera Cars Team:

    - Pełny udział w Akademii Sportowej Jazdy Porsche (9h)- indywidualny instruktor, udział w pełnym programie, udział w klasyfikacji imprezy. Cena 4500 zł.

    - Udział w sesjach Grupy Mistrzowskiej ASJP (wymagane potwierdzone doświadczenie w jeździe na torze wyścigowym)(5h) - indywidualny instruktor, udział w 5 sesjach oraz OpenTrack, udział w klasyfikacji imprezy). Cena 3000 zł

    - Udział w pojedynczej sesji konkursowej ASJP (1h) - indywidualny instruktor, szkolenie teoretyczne, ćwiczenia praktyczne, udział jednej z sesji konkursowej 20 min ok.40 km na torze. Cena 1000 zł

  • ASJP Deluxe

    5 000 zł

    Udział wynajętym samochodem w Akademii Sportowej Jazdy Porsche Deluxe

    Akademia Sportowej Jazdy Porsche Deluxe to wyjątkowa oferta dla tych, którzy chcieliby przeżyć luksusową przygodę na Torze "Poznań" oraz w doborowym towarzystwie i komfortowych warunkach poznawać tajniki wyścigowego rzemiosła w wyjątkowym samochodzie Porsche. Kadra instruktorska do której zostali zaproszeni m.in.: Kuba Giermaziak, Teodor Myszkowski, Kuba Gerber gwarantuje wysoki poziom merytoryczny oraz indywidualne podejście do szkolenia.
    Udział w ASJP Deluxe (sobota-niedziela 9:00-17:00 lub indywidualnie ustalane terminy)obejmuje:
    - Kolację z Mistrzami
    - Nocleg w Hotelu
    - Transfer z hotelu na Tor
    - udział w odprawie, szkoleniu teoretycznym, sesjach treningowych
    - udział w sesjach konkursowych
    - pomiar czasu
    - całodniowe wyżywienie
    - wydanie certyfikatów, sesja fotograficzna.
    - Transfer z Toru do hotelu

    Grupy max 15-20 osób.

W przypadku chęci wynajęcia prosimy o kontakt w celu sprawdzenia dostępności danego samochodu w wybranych przez Państwa dniach.
Istnieje możliwości filmowania jazdy za pomocą urządzenia VideoVBOX które zbiera takie dane jak prędkość, przyśpieszenie, przeciążenia, czas przejazdu oraz pozycji na torze, które mogą zostać wykorzystane do późniejszej analizy swoich umiejętności i doskonalenia stylu jazdy. Poza tym taki film to niezapomniana pamiątka, którą zawsze będziemy mogli obejrzeć.

Podane ceny są cenami netto.

Twój adres e-mail
Treść pytania

Pozostałe samochody

KARTA PODARUNKOWA

Podaruj wyjątkowy preznet: Sportowy bolid marzeń...

Jazda sportowym autem: Jako kierowca lub pilot !!!

Tory wyścigowe do wyboru: Poznań, Ułęż, Silesia Ring...

Porsche 991 spec. GT3

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3800ccm

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 997 GT3 MkI

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600ccm

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Maserati GT MC Stradale

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V8 4700cm3

Prędkość maksymalna: 300 km/h

AR Giulia Quadrifoglio

Nadwozie:: 4-drzwiowe Sedan

Napęd:: tylna oś

Silnik:: V6 Bi-Turbo 2891 cm3

Alfa Romeo 4C

Nadwozie:: 2-drzwiowe coupe

Napęd:: tylna oś

Silnik:: R4 Turbo 1750cm3

Porsche 991 GT3 RS

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: 6 cylindrowy boxer 4000ccm

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 991 Turbo S MkII

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: 6B 3800ccm TwinTurbo

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 996 GT3 MkII

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Napęd: tylna oś

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600ccm

Porsche 911 (993) GT2

Nadwozie: 2-drzwiowe coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600 cm³

Moc, Prędkość maksymalna: 290 KM, 275 km/h

Porsche 911 Carrera RS

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3000cm3

Napęd, Skrzynia biegów: tylna oś, manualna

Renault Clio II Sport FIA

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik: R4 2.0 16V

Napęd: Przednia oś

KIA pro_Cee'd CUP

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik, Napęd: R4 1975ccm, Przednia oś

Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna

BMW 330i E46 CS

Nadwozie: 5-drzwiowe Sedan

Silnik, Napęd: V6 2979 cm3, Tylna oś

Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa

BMW M3 spec. GT2

Nadwozie: 2-drzwiowe Coupe

Silnik: R6 3201cm3

Moc maksymalna: 321km @ 7400 obr./min.

Honda Civic Type-R

Nadwozie: 3-drzwiowe hatchback

Silnik: R4 1998 ccm

Napęd: przednia oś

Honda S2000

Nadwozie: 2-drzwiowy roadster

Napęd: tylna oś

Silnik: R4 1998 ccm

MCLAREN 650S

Silnik: 3,8l V8

Pojemność skokowa:: 3799cm3

Moc maksymalna: 650KM

MC Stradale vs. 911 GT3

Silnik: V8 4,7 vs. B6 3,8

Skrzynia biegów: Automat 6b vs. PDK 7b

Moc maksymalna: 470KM vs. 435KM

Manual vs. Automat

Silnik: B6 3,6 vs. B6 3,8

Skrzynia biegów: Manualne 6b vs PDK 7b

Moc maksymalna: 435KM vs. 435KM

KIA Pro_Cee'd challenge

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik, napęd: R4 1975ccm, Przednia oś

Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna

MC Stradale vs. F430

Silnik: V8 4700cm3 vs V8 4308 cm3

Moc: 460KM vs 490KM

Napęd: Tylna oś vs. tylna oś

911 GT3 vs. Ferrari 458

Silnik: B6 3800cm3 vs. V8 4499cm3

Moc: 435KM vs 570KM

0-100 km/h: 3,9s vs 3,5s

AR Giulia Q vs. BMW M4

Silnik: V6 Bi-Turbo vs. R6 Twin Turbo

Pojemność: 2891cm3 vs. 2979cm3

Moc: 510KM vs. 450KM

Mc Stradale vs Giulia

Silnik: V8 vs. V6 Bi-Turbo

Pojemność: 4700cm3 vs. 2891cm3

Moc: 460KM vs. 510KM

911 GT3 vs. Gallardo

Silnik: Boxer 6 vs V10

Pojemność: 3600cm3 vs 5204cm3

Moc: 435KM vs. 570KM

MC Stradale vs. Gallardo

Silnik: V8 vs. V10

Pojemność: 4700cm3 vs. 5204cm3

Moc: 460KM vs 570KM

Porsche 911 vs Mustang

Silnik: Boxter 6 vs. V6

Pojemność: 3800cm3 vs. 3729cm3

Moc: 435KM vs. 305KM

MC Stradale vs. DB9

Silnik: V8 vs. V12

Pojemność: 4700cm3 vs 6000cm3

Moc: 460Km vs 517KM

Porsche 911 vs. Audi R8

Silnik: Boxter 6 vs. V10

Pojemność: 3800cm3 vs. 5200cm3

Moc: 435KM vs. 525KM

BMW E46 vs. Pro_Ceed

Silnik: R4 vs V6

Pojemność: 1975cm3 vs. 2979cm3

Prędkość maks.: 220km/h vs 250km/h

Ferrari F430

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Napęd: Tylna oś

Silnik: 8 cyl. w układzie V 4308ccm

Lamborghini Gallardo

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Napęd: AWD

Silnik: 10 cyl. w układzie V 4961 ccm

FORD MUSTANG

Silnik: V6

Pojemność skokowa:: 3700 cm3

Moc:: 305 KM

FERRARI F458 ITALIA

Silnik: 4.5 V8

Pojemność: 4499 cm3

Moc: 570KM

AUDI R8 V10

Silnik: V10

Moc maksymalna: 525 KM

Prędkość maksymalna: 305 km/h

KTM X-Bow ClubSport

Przeciążenie: 2G

Napęd: Tylna oś

Nadwozie: Otwarte

Aston Martin DB9

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V12 5935 cm³ wolnossący

Napęd: Tylna oś

DODGE VIPER SRT-10

Napęd: Tylna oś

Silnik: V10 8,2 l (

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Nissan GT-R

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V6 DOHC turbo 3799cm

Napęd: 4WD

Maserati Quattroporte

Nadwozie:: 4-drzwiowy sedan

Silnik:: v8 bi-turbo 3217 ccm

Skrzynia biegów:: manualna 5-biegowa

CHEVROLET CAMARO

Silnik:: V6

Pojemność skokowa:: 3,6l

Moc:: 323 KM

Subaru Impreza WRC STI

Nadwozie: 4 drzwiowe Coupe

Silnik: B4 (boxer) Turbo 2457 cm³

Napęd: 4x4

Mitsubishi Lancer Evo

Nadwozie: 4 drzwiowe Coupe

Silnik: R4 1997cm³ Turbo

Napęd: 4x4

Carrera Cars TeamCopyright © Carrera Cars Team. Wszelkie prawa zastrzeżone
Wszystkie znajdujące się na stronie logotypy i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.