Carrera Cars Team

Szczegóły oferty na tor

 Porsche 914 to model, który zrodził się ze wspólnych planów oraz animozji między producentem z Zuffenhausen, a marką Volkswagen. Przez wiele lat nazywany potocznie „VolksPorschem”, dzisiaj stał się prawdziwym klasykiem, który w rzadziej spotykanych wersjach jest już przedmiotem poszukiwań kolekcjonerów. Dostępny w naszej ofercie egzemplarz, zdecydowanie zasługuje na uwagę dzięki swojej kondycji oraz wyjątkowej specyfikacji. Zgody z numerem VIN kolor Ravenna Green od razu przykuwa uwagę zarówno na drodze jak i w trakcie wystaw pojazdów zabytkowych. Dodatkowe elementy w postaci felg ATS Classic oraz lamp przeciwmgłowych dodają autu sportowego charakteru. Samochód fabrycznie wyposażony jest w mocniejszy od podstawowego silnik o pojemności 2-litrów oraz 5-biegową przekładnię skonstruowaną z myślą o modelu 911. Ważnym elementem historii pojazdu jest fakt, że pochodzi ono z rynku europejskiego, a nie jak to często bywa w przypadku modelu 914, ze Stanów Zjednoczonych. Samochód został zakupiony w Niemczech i przez trzeciego właściciela był już zarejestrowany jako „Oldtimer”. Porsche sprowadził do Polski czwarty i jedyny w naszym kraju właściciel, a na jego życzenie auto zostało poddane gruntownemu procesowi renowacji, którym zajęła się wyspecjalizowana w niemieckiej marce firma Auto Chełmżyńska. Nowa powłoka lakiernicza znajduje się na całej powierzchni zewnętrznej, ale oryginalny lakier zachował się na niektórych częściach ukrytych np. pod przednią maską. To najlepiej świadczy o nienagannym stanie samochodu przed renowacją. We wnętrzu również pozostawiono wiele fabrycznych elementów, t.j: deska rozdzielcza, siedziska i oparcia foteli czy dodatkowe zegary. Chłodzony powietrzem silnik w układzie bokser został poddany pełnemu procesowi remontu, do którego wykorzystano wiele oryginalnych części. Zawieszenie i układ hamulcowy także poddano procesowi renowacji. Dzięki wielu godzinom pracy Porsche 914 uzyskało opinię rzeczoznawcy określającą stan auta na ocenę „2” i zostało zarejestrowane jako pojazd zabytkowy. 

 
 
Dane techniczne: 
Rok produkcji: 1973
Kolor: Ravenna Green
Pojemność: 1971 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa
Moc: 101 KM
 
Wyposażenie: 
• Dach typu targa 
• Oryginalne radio Blaupunkt Frankfurt 
• Lampy przeciwmgłowe 
• Felgi ATS Classic 
• Halogeny z pokrowcami Marchal 
• Blenda z napisem Porsche między tylnymi światłami 
 
Informacja dodatkowe: 
• Auto po pełnym procesie renowacji 
• Wiele oryginalnych elementów 
• Udokumentowana historia oraz proces renowacji 
• Bezwypadkowy 
• Wszystkie elementy sprawne 
• Rzadko spotykana specyfikacja 
• Auto wielokrotnie doceniane na wystawach 
Rok produkcji: 1973
Kolor: Ravenna Green
Pojemność: 1971 cm³
Skrzynia biegów: ręczna, 5-biegowa
Moc: 101 KM
Twój adres e-mail
Treść pytania

Pozostałe samochody

KARTA PODARUNKOWA

Podaruj wyjątkowy preznet: Sportowy bolid marzeń...

Jazda sportowym autem: Jako kierowca lub pilot !!!

Tory wyścigowe do wyboru: Poznań, Ułęż, Silesia Ring...

Porsche 991 spec. GT3

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3800ccm

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 997 GT3 MkI

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600ccm

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Maserati GT MC Stradale

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V8 4700cm3

Prędkość maksymalna: 300 km/h

AR Giulia Quadrifoglio

Nadwozie:: 4-drzwiowe Sedan

Napęd:: tylna oś

Silnik:: V6 Bi-Turbo 2891 cm3

Alfa Romeo 4C

Nadwozie:: 2-drzwiowe coupe

Napęd:: tylna oś

Silnik:: R4 Turbo 1750cm3

Porsche 991 GT3 RS

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: 6 cylindrowy boxer 4000ccm

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 991 Turbo S MkII

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: 6B 3800ccm TwinTurbo

Skrzynia biegów: PDK 7-biegowa

Porsche 996 GT3 MkII

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Napęd: tylna oś

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600ccm

Porsche 911 (993) GT2

Nadwozie: 2-drzwiowe coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3600 cm³

Moc, Prędkość maksymalna: 290 KM, 275 km/h

Porsche 911 Carrera RS

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe z klatką

Silnik: 6 cylindrowy boxer 3000cm3

Napęd, Skrzynia biegów: tylna oś, manualna

Renault Clio II Sport FIA

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik: R4 2.0 16V

Napęd: Przednia oś

KIA pro_Cee'd CUP

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik, Napęd: R4 1975ccm, Przednia oś

Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna

BMW 330i E46 CS

Nadwozie: 5-drzwiowe Sedan

Silnik, Napęd: V6 2979 cm3, Tylna oś

Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa

BMW M3 spec. GT2

Nadwozie: 2-drzwiowe Coupe

Silnik: R6 3201cm3

Moc maksymalna: 321km @ 7400 obr./min.

Honda Civic Type-R

Nadwozie: 3-drzwiowe hatchback

Silnik: R4 1998 ccm

Napęd: przednia oś

Honda S2000

Nadwozie: 2-drzwiowy roadster

Napęd: tylna oś

Silnik: R4 1998 ccm

MCLAREN 650S

Silnik: 3,8l V8

Pojemność skokowa:: 3799cm3

Moc maksymalna: 650KM

MC Stradale vs. 911 GT3

Silnik: V8 4,7 vs. B6 3,8

Skrzynia biegów: Automat 6b vs. PDK 7b

Moc maksymalna: 470KM vs. 435KM

Manual vs. Automat

Silnik: B6 3,6 vs. B6 3,8

Skrzynia biegów: Manualne 6b vs PDK 7b

Moc maksymalna: 435KM vs. 435KM

KIA Pro_Cee'd challenge

Nadwozie: Hatchback z klatką FIA

Silnik, napęd: R4 1975ccm, Przednia oś

Skrzynia biegów: 5-biegowa manualna

MC Stradale vs. F430

Silnik: V8 4700cm3 vs V8 4308 cm3

Moc: 460KM vs 490KM

Napęd: Tylna oś vs. tylna oś

911 GT3 vs. Ferrari 458

Silnik: B6 3800cm3 vs. V8 4499cm3

Moc: 435KM vs 570KM

0-100 km/h: 3,9s vs 3,5s

AR Giulia Q vs. BMW M4

Silnik: V6 Bi-Turbo vs. R6 Twin Turbo

Pojemność: 2891cm3 vs. 2979cm3

Moc: 510KM vs. 450KM

Mc Stradale vs Giulia

Silnik: V8 vs. V6 Bi-Turbo

Pojemność: 4700cm3 vs. 2891cm3

Moc: 460KM vs. 510KM

911 GT3 vs. Gallardo

Silnik: Boxer 6 vs V10

Pojemność: 3600cm3 vs 5204cm3

Moc: 435KM vs. 570KM

MC Stradale vs. Gallardo

Silnik: V8 vs. V10

Pojemność: 4700cm3 vs. 5204cm3

Moc: 460KM vs 570KM

Porsche 911 vs Mustang

Silnik: Boxter 6 vs. V6

Pojemność: 3800cm3 vs. 3729cm3

Moc: 435KM vs. 305KM

MC Stradale vs. DB9

Silnik: V8 vs. V12

Pojemność: 4700cm3 vs 6000cm3

Moc: 460Km vs 517KM

Porsche 911 vs. Audi R8

Silnik: Boxter 6 vs. V10

Pojemność: 3800cm3 vs. 5200cm3

Moc: 435KM vs. 525KM

BMW E46 vs. Pro_Ceed

Silnik: R4 vs V6

Pojemność: 1975cm3 vs. 2979cm3

Prędkość maks.: 220km/h vs 250km/h

Ferrari F430

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Napęd: Tylna oś

Silnik: 8 cyl. w układzie V 4308ccm

Lamborghini Gallardo

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Napęd: AWD

Silnik: 10 cyl. w układzie V 4961 ccm

FORD MUSTANG

Silnik: V6

Pojemność skokowa:: 3700 cm3

Moc:: 305 KM

FERRARI F458 ITALIA

Silnik: 4.5 V8

Pojemność: 4499 cm3

Moc: 570KM

AUDI R8 V10

Silnik: V10

Moc maksymalna: 525 KM

Prędkość maksymalna: 305 km/h

KTM X-Bow ClubSport

Przeciążenie: 2G

Napęd: Tylna oś

Nadwozie: Otwarte

Aston Martin DB9

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V12 5935 cm³ wolnossący

Napęd: Tylna oś

DODGE VIPER SRT-10

Napęd: Tylna oś

Silnik: V10 8,2 l (

Skrzynia biegów: manualna 6-biegowa

Nissan GT-R

Nadwozie: 2 drzwiowe Coupe

Silnik: V6 DOHC turbo 3799cm

Napęd: 4WD

Maserati Quattroporte

Nadwozie:: 4-drzwiowy sedan

Silnik:: v8 bi-turbo 3217 ccm

Skrzynia biegów:: manualna 5-biegowa

CHEVROLET CAMARO

Silnik:: V6

Pojemność skokowa:: 3,6l

Moc:: 323 KM

Subaru Impreza WRC STI

Nadwozie: 4 drzwiowe Coupe

Silnik: B4 (boxer) Turbo 2457 cm³

Napęd: 4x4

Mitsubishi Lancer Evo

Nadwozie: 4 drzwiowe Coupe

Silnik: R4 1997cm³ Turbo

Napęd: 4x4

Carrera Cars TeamCopyright © Carrera Cars Team. Wszelkie prawa zastrzeżone
Wszystkie znajdujące się na stronie logotypy i nazwy firm, zostały użyte jedynie w celu informacyjnym i są wyłączną własnością tychże firm.